Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

LIMAK LIMRA HOTEL RESORT

Descriere

Limak Limra Hotel Resort - Kemer - Antalya

Anulare gratuita cu pana la 48 de ore inainte de sejur.
Banii inapoi in 7zile.
Rezerva relaxat in perioada 11 - 21.08.2020 si poti anula sejurul cu pana la 48 de ore inainte de plecare fara penalizari, indiferent de motiv!

In plus, iti returnam suma achitata in maxim 7 zile de la data anularii.

Hotel este situat la 62 km de aeroportul din Antalya si la 7 km de orasul Kemer, in localitatea Kiris.

Prezentare oficiala hotel: www.limakhotels.com/en/limak-limra-hotel-resort

Localizare: Hotelul a fost construit in 1998, cu o suprafata totala de 110000 mp si este alcatuit dintr-o cladire de 7 etaje Main Building (toate camerele cu vedere la mare, directa sau lateral), cu 3 etaje - Arycanda Resort (toate camerele cu vedere la mare, directa sau lateral) si doua cladiri de 3 etaje - Fame Garden.

Facilitati hotel: Hotelul dispune de doua restaurante principale cu meniu dietetic, meniu vegetarian, cinci restaurante a la carte (turcesc, pescaresc cu rezervare prealabila, gratuit; chinezesc, barbeque, italian cu rezervare prealabila, contra cost) sase baruri, patru piscine exterioare (una se afla in zona Limak Limra Park) piscina interioara, sase tobogane, cinema, cabinet medical, centru SPA, coafor, lant de magazine, spalatorie, zece sali de conferinte, trei terenuri de fotbal, internet cafe, internet WiFi.

Facilitati camere:
Hotelul Limak Limra are 867 de camere, dintre care: 771 sunt camere standard, dispuse in cele 3 cladiri ale complexului - cladirea principala, anexa Arycanda (aflata in imediata vecinatate a corpului principal) si cladirea Fame Garden (amplasata vis-a-vis de celalte 2 corpuri, mai departe de plaja), 37 camere cu jacuzzi, 52 camere family (2 + 2 pax) si 7 suite Junior (2 + 2 pax).
Park Room: camere standard, pozitionate in cladirea Fame Garden din cadrul complexului care dispun de: minibar, aer conditionat centralizat, seif, TV, telefon, cada, uscator de par, balcon sau terasa, vedere la gradina.
Garden Side Room: camere standard pozitionate in anexa Arycanda, care au in dotare: minibar, aer conditionat centralizat, seif, Tv, telefon, cada, uscator de par, balcon sau terasa, vedere la gradina.
Standard Sea Pool Side View: camere standard pozitionate in corpul principal al complexului si au in dotare minibar, aer conditionat centralizat, seif, TV, telefon, cada, uscator de par, balcon sau terasa, vedere la mare si piscina.
Standard Room Sea View: camere standard pozitionate in cladirea principala dispun de minibar, aer conditionat centralizat, seif, TV, telefon, cada, uscator de par, balcon sau terasa, vedere la mare.
Family Room: camerele family sunt alcatuite din doua camere standard, dispun de minibar, aer conditionat centralizat, seif, TV, telefon, cada, uscator de par, balcon sau terasa.


CONCEPT ULTRA ALL INCLUSIVE
Bufet pentru mic dejun, mic dejun tarziu, pranz, gustari dupa-amiaza, inghetata, prajituri, ceai si cafea, cina, cina tarzie, toate bauturile alcoolice si non-alcoolice locale si unele standard din import, cafea turceasca in Lykya, Atlantis si barul din lobby, restaurantele A la Carte (Sandal si Kazan)
Cu plata: restaurantele A la Carte Italian, Barbeque, Chinese, toate bauturile imbuteliate si la cutie, bauturile de lux importate, vinurile speciale, sucurile naturale din fructe, room service.




**********
INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:

Pentru Turcia PASAPORTUL trebuie sa fie valabil minim 6 luni de la data intoarcerii in tara!
Rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!

Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Procentele de early-booking pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii reducerii) si sunt dictate de hotelieri. Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a preturilor.

Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa detina pasaport individual; sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. In cazul in care numele de familie al copilului nu coincide cu numele de familie al ambilor parinti, acestia trebuie sa prezinte la serviciul frontiera certificatul de casatorie. Este obligatia turistilor sa verifice valabilitatea documentelor de calatorie si sa se asigure ca detin toate actele necesare calatoriei. Agentia nu raspunde in cazul in care documentele sunt incomplete sau nu sunt valabile.

OBSERVATII:
- Pentru infanti (0 a 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport. Pentru patut se achita un supliment, in functie de hotel (tarife la cerere).
- Clasificarea pe stele a hotelurilor din oferta este cea atribuita oficial de autoritatile de resort din Turcia.
Aceste standarde sunt specifice pentru Turcia si nu corespund sau nu pot fi echivalate cu standardele din alte tari. Facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.
- Descrierile hotelurilor cuprinse in acest material sunt valabile la data publicarii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului, asistat de reprezentant;
- Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera de hotel, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. De asemenea, hotelurile pot solicita turistilor sa achite un depozit (cash sau cu carte de credit) pentru eventualele cheltuieli efectuate pe durata sejurului.
- In prima zi de sejur, cazarea incepe dupa ora 14:00. In ultima zi de sejur, cazarea se incheie inainte de ora 11:00.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.
- Agentia isi rezerva dreptul de a modifica suma aferenta taxelor de aeroport, in situatia in care aceasta masura este impusa de compania aeriana.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele modificari ale orarului de zbor.
- In situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; daca circuitul se anuleaza din cauza neintrunirii grupului minim, agentia nu este obligata sa suporte costul respectivelor bilete de avion.
- In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.
- Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Procentele de early-booking pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii reducerii) si sunt dictate de hotelieri. Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a preturilor.
- Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentia locala. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentie. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
- Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
- Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

CONDITII OFERTA EARLY BOOKING:

TERMENE DE PLATA:

Conditii de rezervare valabile pana la data de expirare a Early Bookingului.
a 30% avans la rezervare;
a diferenta se achita cu pana la 30 de zile inainte de plecare.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii.
Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
In cazul anularii excursiei de catre turistul inscris, penalizarile sunt:

30% dupa confirmarea rezervarii;
100% din pretul pachetului de servicii turistice daca anularea se face cu mai putin de 30 zile inainte de inceperea sejurului.

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care hotelul sau furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

CONDITII DE ACORDARE A REDUCERII EARLY BOOKING (EB):
Reducerea EB este inclusa in pachet, iar procentul precizat se aplica numai serviciilor de cazare;
Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii; Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE VALABILE PENTRU TOATE TIPURILE DE OFERTE:
- Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile furnizorilor prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.
- Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
Atat pentru ofertele EARLY BOOKING cat si pentru ofertele STANDARD, penalizarea se calculeaza in procent 100%:
- in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii;
- in cazul in care calatorul nu se prezinta la program;
- in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate Agentiei;
- in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integral excursia in termenele stipulate;
Aceste penalizari se aplica la pretul pachetului de calatorie. Toate sumele mentionate mai sus se vor retine de catre Agentie din avansul sau pretul total al pachetului de servicii de calatorie achitat de calator, fara a fi necesara interventia instantelor de judecata.
Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile.
Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt communicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.